داستان ما

جامعه استارتاپی ایرانیان مقیم آلمان

از آنجایی که در جامعه ی ایرانیان فعال در حوزه های مرتبط به استارتاپ، افراد توانمند و با دانش بالا، همچنین سرمایه گذاران و صاحبان ایده های خلاقانه و افراد علاقه مند به این اکوسیستم جایگاه فعال و جست و جو گری دارند، به عنوان اولین افراد مشتاق به ارتباط بیشتر و رشد این جامعه و توانمند سازی افراد این حوزه، ما تصمیم به ایجاد فضایی جهت هم افزایی، رشد و شکوفاسازی فعالین این حوزه گرفتیم و با برگزاری اولین رویداد شبکه سازی فعالین استارتاپی مقیم آلمان، به پتانسیل موجود در این فضا پی بردیم و تصمیم به رشد و توسعه ی این شبکه از افراد توانمند گرفتیم و به همین دلیل، قصد داریم فرصتی فراهم کنیم تا همه‌ی افراد فعال بتوانند در این زیست‌بوم، در راستای اهداف خود قدم بردارند و استعدادهایشان را شکوفا کنند. بدون شک، خلاقیت، رشد و توسعه این زیست‌بوم، با همراهی و همکاری فعالان و شناساندن این افراد به همدیگر امکان‌پذیر خواهد بود. این فضا، فرصتی است برای بهتر دیده‌شدن پتانسیل‌ها و مهارت‌های موجود برای همه.

  • یک Business Man حرفه ای باشید!
  • برای استارت آپ خود همکار جذب کنید.
  • سرمایه گذار جذب کنید

به رویدادهای ما بپیوندید

۲۰۰+

شرکت کنندگان در رویدادها

۴+

رویدادها

چشم انداز ما ساده است!

هدف اصلی ما از برگزاری این رویداد، ایجاد شبکه بین افراد و در کنار هم قرار دادن و تکمیل کردن تیم آنهاست! آیا ایده جالبی دارید اما سرمایه‌ای برای اجرایی‌کردن آن ندارید؟ یا برعکس؛ آیا سرمایه‌گذار هستید اما ایده‌ای مفید و کارآمد ندارید؟ با ما در این رویداد می‌توانید قطعه پازل گم‌شده خود را پیدا کنید.

ما قصد داریم که مشوق استعدادها و ایده‌های جدید باشیم و افراد مختصص و ماهر را به یکدیگر معرفی کنیم. یکی دیگر از اهداف ما، ترغیب نمودن افراد و شرکت‌ها به همکاری و تعامل بیشتر در فضای استارتاپی و فناورانه است. علاوه بر این‌ها، تلاش می‌کنیم تا فرهنگ کارآفرینی و نوآوری را در دنیای استارتاپی فارسی زبانان مقیم آلمان پرورش دهیم. با ایجاد این فرصت‌ها، می‌دانیم که می‌توانیم در مسیر رشد و توسعه افراد فعال این زیست‌بوم، تاثیر‌گذار باشیم.

اساتید

سخنرانان رویدادهای ما

در زیر جمعی از اساتید صاحب نام جامعه استارتاپی فارسی زبانان آلمان را مشاده می کنید که در رویدادهای ما حضور دارند.

نظر شرکت کنندگان

شرکت کنندگان رویدادهای ما را
چطور دیده اند

بهترین بازخورد از رویدادهای ما نظر شرکت کنندگان دوره های پیشین است

پرشیا استارتاپ به من این امکان رو داد تا بتونم با متخصصین ایرانی و جامعه استارتاپی مقیم آلمان آشنا بشم و بتونم برای همفکری و همکاری توی پروژه‌های استارتاپی با یه تیم خیلی فوق العاده خوب و حرفه‌ای فعالیت بکنم و در کنار افزایش تجربه و دانش خودم، با وجود این شبکه‌ی افراد متخصص هم زبان، به اجرایی کردن ایده‌هام فکر کنم.

حمیدرضا قاهری

پرشیا استارتاپ یک شبکه ارزشمند ایجاد کرده است که علاقمندان و فعالان ایرانی اکوسیستم استارتاپی آلمان اعم از بنیانگذاران، سرمایه گذاران، صاحبان ایده بتوانند با یکدیگر آشنا شده و یک ارتباط هم افزایانه و بلند مدت برقرار کنند.

 

رامین نواب پور

پرشیا استارتاپ یه فضای بینظیر رشد رو برای علاقه مندان به حوزه استارتاپ و کسب و کار ایجاد کرده که همگی بتونن افکار خودشون رو به اشتراک بگذارن و در صورت لازم حول محور یک ارزش مشترک گرد هم بیان

 

پوریا بحری

وبینار مبانی تدوین بوم کسب و کار

شرکت در رویداد