رویداد استارتاپی Persia Pitch Night

در سال های اخیر تعداد زیادی از ایرانیان و فارسی زبانان عزیزی که به کشور آلمان مهاجرت کرده اند کسب و کار خود را ایجاد کرده اند یا  در مسیر تاسیس آن قرار دارند. در این میان گروهی از این عزیزان دارای استارتاپ یا ایده استارتاپی بوده و در این مسیر به دنبال شناسایی هم بنیانگذار، توسعه منابع انسانی یا جذب سرمایه هستند.

Persia Pitch Night یک رویداد استارتاپی و شبکه سازی است که در آن تیم های استارتاپی و کارآفرینان این فرصت را خواهند داشت تا با ارائه ایده نوآورانه خود در قالب Pitch Presentation نسبت به شناسایی و جذب سرمایه گذار یا هم بنیانگذار اقدام کنند. ضمن آنکه این رویداد محیطی ایده‌آل برای گسترش شبکه‌ی حرفه‌ای و برقراری ارتباطات مفید بین فعالان ایرانی اکوسیستم استارتاپی آلمان است.

تاریخ برگزاری رویداد

‘Persia Pitch Night’ در روز شنبه  دوم مارچ ۲۰۲۴ و در شهر دوسلدورف برگزار می‌شود که اطلاعات دقیق ساعت و مکان برگزاری از طریق پست الکترونیک برای ثبت نام شدگان ارسال خواهدشد.

دستاوردها شرکت در  این رویداد

شما با شرکت در این رویداد از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

  • شناسایی سرمایه گذار ویا همبنیانگذار
  • شناسایی کارآفرینان و هسته های استارتاپی
  • شبکه سازی و توسعه ارتباطات حرفه ای با فعالان ایرانی اکوسیستم استارتاپی آلمان

قابل توجه تیم های استارتاپی و صاحبان ایده

در صورت تمایل به ارائه ایده استارتاپی خود در این رویداد، ضمن اعلام این نکته در محل مربوطه در فرم ثبت نام لطفا نسبت به آماده سازی پیچدک برای ارائه در رویداد اقدام نمایید.

رویداد های مرتبط

استارتاپ

اولین رویداد ارزیابی ایده های استارتاپی

Universitätsstraße 1, 40225, Düsseldorf
€ 20